ja chcê siê z kim¶ zmierzyæ
KSm Si³a Ingram: Wy³±cznie dla Ingram, zwieksza sile o 200
Ja 800
ty 780
3;1 Wygra³em
KSM aktywacja zatruty kie³ przenosi 50 mocy z przeciwnika do mojego bakugana i odejmuje co ture 10 mocy przeciwnikowi
ja 780
ty 600
Ksm Niewiañskie Uderzenie: Wy³acznie dla Ingram, zwieksza silê o 250.
Ja 650
Ty 730
KSM aktywacja Promieñ cienia dodaje 150 hydranoidowi
ja 730
ty 400
KSm Blokada
Ja 400
ty 580
nie dam siê skoro ty wcze¶niej zrobi³e¶ dwa ruchy to ja te¿ KO start potêga darkusa Kotwicozaur potrzebuje twojej pomocy(450)
a do tego ksm aktywacja blokada anuluje ksm przeciwnika nawet w chwili u¿ycia
Ja 880
ty 400
Ksm Nieustaj±cy Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy( Dla Ingram).
JA 400
ty 130
Hydranoid jest moj± potêg±
Ingram Leæ.
o nikt nie bêdzie tak turbowa³ mi ¿niwiarza KO (potêga darkusa (nie da siê zablokowaæ)) start
KO Start
Reaktor Ventusa
Ksm
Niewiañskie Uderzenie: Wy³acznie dla Ingram, zwieksza silê o 250.
JA 850
TY 170
500 pkt przewgi
1:1
chyba nie mam wyboru i go wystawiæ ¿niwiarzu obiecuje ¿e twoje po¶wiêcenie nie pójdzie na marne (370)
KO start
Ingram[400] Leæ
znam ten ruch i te¿ to mam ksm aktywacja blokada wynik ten sam 1:0 dla mnie