opisywana karta otwarcia Aqua Fobia
U¿ytkownik karty: Lena Isis
Domena :Aquos
Bakugan u¿ywaj±cy :phosphos
Efekt : Moc ka¿dego bakugana spada do 100 pkt (tylko Phosphos)
mo¿liwo¶æ zablokowania karty: tak
bakugany które ucierpia³y przez t± karte otwarcia: pyrus helix dragonoid i mo¿liwe ¿e jeszcze pyrus lumino dragonoid
podobne karty otwarcia: brak
Potêga Haosu: Pozwala na wyrzucenie do gry kolejnego bakugana haosu.
Nie da siê jej zablokowaæ
jak co¶ do poprawy to pisz dan
Cicha Ziemia
Karta Otwarcia popularna w¶ród bardziej i mniej zaawansowanych graczy Bakugan. Niezwykle przydatna i po¿yteczna karta sprawiaj±ca ¿e przeciwnik nie jest w stanie u¿yæ ¿adnej Karty Supermocy, a jego bakugany s± unieruchomione.
Cicha Ziemia powoduje unieruchomienie poprzez co przeciwny bakugan nie mo¿e wykonaæ ataku.
santos 5
trslcup 1
Ezraell Blacklighter 2-
Incepcja
Pozwala na wykorzystanie 3 kart super mocy przy jednym ataku. Tê kartê mo¿na uaktywniæ tylko, gdy jej posiadacz ma aktywny gauntlet.
Towarzysz Zag³ady: Niszczy oba bakugany
w przypadku karty zag³ady oba trafiaj± do wymiaru zag³ady.
pozbycie pyrusa jest to karta otwarcia której mog± u¿ywaæ gracze domen haosu ventusa i aquosa.jest to karta otwarcia która zabiera bakuganom pyrusa 500G mocy ale pod dwoma warunkami:1.bakugan z domeny pyrusa musi staæ na tej karcie otwarcia 2.A)bakugan z tej domeny musi mieæ 500G co najmniej B) jak ma mniej ni¿ 500 karta otwarcia NIE DZIA£A przyk³ad:
B)
G1 KO baugan start: rycerz aquosa start 410G na moj± karte
G2 KO bakugan start:rycerz pyrusa start 410G na twoj± kart
G1 KO start pozbycie pyrusa! moc r a:410 moc r p:410
A)
G1 KO bakugan start:phosphos 900G na moj±
G2 KO bakugan start helios MK2 800G na twoj±
G1 KO start pozbycie pyrusa P:900G H:300G
najczê¶ciej po u¿yciu tej karty bakugan pyrusa przegrywa poniewa¿ ma ma³o mocy.
ciekawostka:
gdy s± oba bakugany pyrusa obydwaj trac± 500G ale gdy jeden ma mniej a drugi wiêcej ten drugi traci 500 a ten pierwszy nie
5
Iluzja miny to karta pu³apka pierwszy raz by³a u¿yta w 22 odcinku przez Klausa von Hertzona.
Ta karta niszczy wszystkie bakugany znajduj±ce siê na tej karcie.Chyba ¿e kto¶ szybko zanuluje t± kartê.
Taki przypadek by³ w odcinku kiedy maskarad zdawa³ swój test ¿eby evol³owaæ Duo Hydranoida w Alpha Hydranoida.
Iluzja miny by³a te¿ przez Jenny w odcinku 46 gdy Jenny,Jewls i Marucho gdy walczyli przeciwko Taygen.
4
Karta Otwarcia Potrójna Bitwa to do¶æ nietypowa KO. U¿ywaj±cy mo¿e dorzuciæ kolejnego bakugana do walki, daj±c spor± przewagê. Dziêki tej karcie odbywa siê walka 2 vs 1. Kartê mog± u¿yæ gracze ka¿dej domeny. Tej KO nie mo¿na zablokowaæ ¿adn± supermoc±.
Przyk³ad u¿ycia w walce:
G1 - KO start (potrójna bitwa)!
G2 - KO start(Inna KO)!
G1 - Bakgan bitwa. Ventus ¯±d³oid start (na kartê potrójna bitwa)!
G2 - Bakgan bitwa. Pyrus Saurus start (na kartê potrójna bitwa)!
G1 - KO start! Potrójna bitwa! Bakugan bitwa. Ventus Mantris start!
Shadow NIE!!! masz za to 3.
Przemson 6
Karta Rozkazu to inny rodzaj kart otwarcia, który daje element zaskoczenia do bitwy.
S± takie które dodaj± punkty, ale s± takie które daj± rozkaz, który obaj gracze musz± spe³niæ.
Przyk³ady Karty Rozkazu(nazwy angielskie):
Energy Merge : Przenosi 100 pkt z bakugana przeciwnika do twojego bakugana.
Element Merge: Przenosi 200 pkt z bakugana przeciwnika do twojego bakugana.
Blood Power: Przywraca wszystkie bakugany na polu bitwy do normalnego poziomu mocy.
Mind Ghost: Pokonuje dwa bakugany, bez ró¿nicy czy to przyjaciel czy wróg.
Active Ghost: Pokonuje bakugana przeciwnika.
Triple Battle: Pozwala wrzuciæ innego bakugana do walki.
Hyper Merge: Dodaje 100 pkt do ka¿dego twojego bakugana.
Freeze Enemy: Zabiera przeciwnikowi 200 pkt i uniemo¿liwia mu aktywacje KSM.
Land Pressure: Parali¿uje przeciwnika i zabiera mu 200 pkt.
Switchback: Zmienia wszystkie domeny do pocz±tkowych.
Capacity Booster: Wszystkie bakugany powracaj± do normalnego poziomu mocy i aktywuje umiejêtno¶æ Battle Gear poziomu 2.
Quartet Battle: Wrzuca dwa bakugany do bitwy.
Joker's Wild: Bakugany domeny Darkusa wygrywaj±.
Quick Sand Freeze: Bakugan zwyciêzca zostaje na Karcie Otwarcia.
Reaktor Pyrusa unikalna karta otwarcia wykorzystywana przez wojowników w nowej vestroi. Istnieje Reaktor Pyrusa, Ventusa, Darkusa, Aquosa, Subterry i Haosu. Ogl±daj±c odciniki Bakugan M³odzi Wojownicy Nowa Vestroija zauwa¿y³em ¿e Reaktor Pyrusa, Darkusa, Auosa, Ventusa, Subterry i Haosu, wykorzystywana jest praktycznie w ka¿dej bitwie. Reaktor Pyrusa, Darkusa, Auosa, Ventusa, Subterry i Haosu dodaje 200 punktów mocy bakuganowi i tyle samo odejmuje przeciwnikowi.
Mo¿e byæ.!!!!